Sunday, September 4, 2011

آقای موسوی شما یا خواب هستید یا خود را به خریت زده اید






آقای موسوی چیزی که در تمامی بیانیه های شما به چشم میخورد، همانا ادامه راه خمینی شیاد و حفظ نظام جمهوری اسلامی عزیز خونخوارتان میباشد.

مردم ما عزیزانشان را برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و آرمانهای خمینی از دست نداده و برای حفظ نظام به خيابانها نمي آيند. فریاد مردم برای پس گرفتن رای شان، شما نیستید بلکه این عمل یک پیام استراژیک برای رژیم اسلامی و جهان آزاد دارد:

" تحقق و داشتن ايرانی آزاد با راي مردم ، نه با آرمانهاي خميني "

آقای موسوی آیا به شعار های مردم توجه نمیکنید؟ این مردمی که امروز در خیابانها میبینید، مردمی هستند که ضرب و شتم، زندان و شکنجه، تجاوز و مرگ را به جان میخرند و مخالف ولایت فقیه و حکومت خمینی و دینی هستند و به دنبال حق و حقوق اولیه انسانی، یعنی آزادی میباشند.

اما هدف شما این است که حداقل چهار سال دیگر برای ادامه حیات این رژیم منحوس و اسلام مریضتان وقت بخرید و سیاست تنش زای خارجی و به موازات آن سرکوب و اختناق هر چه بیشتر در داخل را ادامه دهید. شما دلتان هیچگاه به حال مردم نسوخته است و به گفته خودتان فقط اسلام را در خطر دیده بودید که پا به صحنه گذاشته اید.


مدیر وبلاگ: خاک









حمایت قاطع آخوند خمینی از میرحسین موسوی





اگر احساس خطر نمیکردم بیست سال دیگر هم ساکت میماندم

پنجشنبه, 2 مهر 88

اگر در موجى‏ ‏كه از خشم مردم برخاسته است، احساس خطر براى اصل كشور و اصل‏ ‏نظام نمى‌كردم، برایم سخت نبود كه بیست سال دیگر سكوت كنم...اگر سازش می كردم حركت معترضان از چارچوب نظام خارج می شد


متن کامل: پارلمان ‌نیوز





میرحسین موسوی: ما حفظ جمهوری اسلامی را می خواهیم


هدف دیگر از این بیانیه و نیز بیانیه ها و حركات قبلى این است كه‏ ‏تكاپوهاى مردم در چهارچوب نظام باقى بماند و در دام ساختارشكنى هاى‏ ‏خطرناك نیفتد.
این خطرى است كه اگر محقق شود، به راحتى مى‎تواند از‏ ‏ایران افغانستان و عراقى دیگر بسازد. ما نمى توانیم براى خوش آمد كسانى‏ ‏كه نمى توانند این خطر را ببینند، وظیفه خود را در پیشگیرى از آن فراموش‏ ‏كنیم، كما این كه نمى توانیم بدون اثبات تعهد خود نسبت به خواسته هاى به‏ ‏حق مردم و بازگو كردن آن در گفته هاى خود از آنان دعوتى براى آرامش‏ ‏داشته باشیم.





استعفای میر حسین موسوی - ۱۴ شهریور سال ۶۷
در زمان ریاست جمهوری خامنه‌ای





این استعفا مصادف با آغاز گفتگوهای آتش بس بین ایران و عراق بود. خمینی در حکمی علی اکبر ولایتی (وزیر امور خارجه وقت) را به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در مذاکرات آتش بس بین ایران و عراق تعیین کرد و ولایتی عازم نیویورک شد.

استعفای موسوی همزمان با صبح اولین روز این مذاکرات بود. عده ای نیز استعفای موسوی را ناشی از ناراحتی وی از تعیین ولایتی توسط خمینی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی یاد می کنند.!


برادر گرامی حجت‌الاسلام سید علی خامنه‌ای ریاست محترم جمهوری

با سلام و درود فراوان به اطلاع می‌رساند:

۱-برادر گرامی و متعهد مسعود روغنی زنجانی در روز 13/6/67 از مسئولیت وزارت برنامه و بودجه استعفا دادند و این استعفا در شرایطی است که تصمیم گیری برای انتخاب وزرای نیرو، جهاد سازندگی و بازرگانی هنوز مبهم است.

با توجه به جهت‌گیری روشن مجلس در امور مختلف و اطلاعاتی که از داخل مجلس محترم در دست است، احتمالاً بین 5 تا 8 وزیر از افراد معرفی شده رأی لازم را برای ادامه مسئولیت به دست نخواهند آورد و معنای این شرایط آن است که دولت در وضعیت کنونی کشور در تعدادی از وزارتخانه‌های حساس برای مدت نامعلومی وزیر نداشته باشد.

۲-با توجه به جمیع جهات ذکر شده و نیز مشکلات انتخاب وزرا، با عنایت به عدم تفاهم فی مابین که در انتخاب هر فردی بروز می‌نماید (که حتی در مواردی انتخاب یک وزیر به بیش از یک‌سال انجامیده است) و از آنجا که اینجانب اصالت در اختلافاتی که بین 3 مرجع ریاست جمهوری، نخست‌وزیر و مجلس پیش می‌آید، براساس روح قانون اساسی و نیز صلاح کشور متمایل به مجلس منبعث از آرای ملت می‌دانم و معتقدم که در چنین مواقعی مصالح مملکت ایجاب می‌نماید رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر بدان تمکین نمایند، بدینوسیله براساس اصل 135 قانون اساسی استعفای خود را تقدیم می‌نمایم.

۳- توضیحات اجمالی در این خصوص به پیوست تقدیم می‌گردد.

امید است این استعفا شرایط لازم را برای دولتی که نخست‌وزیر آن بتواند با استفاده از رهنمودهای مقام معظم ولایت فقیه و نیز با استفاده از تمام اختیارات آمده در اصل ۱۲۴ قانون اساسی (از جمله بخش‌های تردیدناپذیر آن نظارت بر کار وزیران، هماهنگ ساختن تصمیمات دولت در همه‌ی زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاست داخلی و خارجی و نیز تعیین برنامه و خط مشی دولت است) با اقتدار عمل نماید- فراهم سازد.

۴-با توجه به اصل 135 قانون اساسی تا تعیین دولت جدید اینجانب به وظایف قانونی خود به صورت کامل ادامه خواهم داد و اعضای دولت خدمتگزار با نشاط و قدرت وظایف خود را با توانمندی لازم انجام خواهند داد.

۵-طبیعی است تا انتخاب دولت جدید، برادر دکتر ولایتی به ‌عنوان وزیر امور خارجه کشورمان با پشتیبانی نظام، بیانگر نظرات رسمی جمهوری اسلامی در مذاکرات صلح ژنو باشند و بتوانند با رهنمودهایی که به طور مستمر از رؤسای محترم 3 قوه کسب می‌نمایند، به وظایف خود ادامه دهند...

میرحسین موسوی ۱۶/۶/۶۷



جواب خمینی در واکنش به این استعفا




جناب آقای موسوی نخست‌وزیر محترم

نامه‌ی استعفای شما باعث تعجب شد.

حق اين بود که اگر تصميم بدين کار داشتيد، لااقل من و يا مسئولين رده بالاي نظام را در جريان مي‌گذاشتيد. در زماني که مردم حزب‌الله براي ياري اسلام، فرزندان خود را به قربانگاه مي‌برند چه وقت گله و استعفا است.

شما در سنگر نخست‌وزيري در چارچوب اسلام و قانون اساسي به خدمت خود ادامه دهيد، در صورتي که نسبت به بعضي از وزرا به توافق نمي‌رسيد چون گذشته عمل شود. اين حق قانوني مجلس است که به هر وزيري که مايل بود، رأي دهد. تعزیرات از این پس در اختیار مجمع تشخیص مصلحت است که اگر صلاح بداند به هز میزان که مایل باشد، در اختیار دولت قرار خواهد داد.

همه بايد به خدا پناه ببريم و در مواقع عصبانيت دست به کارهايي نزنيم که دشمنان اسلام از آن سوء استفاده کنند. مردم ما از اين گونه مسائل در طول انقلاب زياد ديده‌اند. اين حرکات هيچ تأثيري در خطوط اصيل و اساسي انقلاب اسلامي ايران نخواهد داشت.

از آنجا که من به شما علاقمندم، انشاءالله عندالملاقات مسائلی است که گوشزد می‌نمایم.

سید روح‌الله الموسوی الخمینی






مروری بسیار کوتاه بر بیانیه های میرحسین موسوی




گوشه ای از بیانیه شماره ۱۳


7 مهر 88

ما خواستار اجرای بدون تنازل قانون اساسی و بازگشت جمهوری اسلامی به اصالت اخلاقی نخستینش هستیم. ما جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد را می‌خواهیم، و آنانی را ساختارشکن و هرج‌ ومرج‌ طلب می‌شناسیم که با بهانه و بی‌بهانه از موازین اسلامی عدول می‌کنند و بنا بر امیال شخصی به تعطیل اصول قانون اساسی دست می‌زنند.



گوشه ای بیانیه شماره ۱۱

شنبه، 14 شهریور 1388

ما خواسته‌هایی بسیار روشن و منطقی داریم. ما حفظ جمهوری اسلامی را می خواهیم، و تقویت وحدت ملی، و احیای هویت اخلاقی نظام و بازسازی اعتماد عمومی به عنوان اصلی‌ترین مولفه قدرت ساختار سیاسی کشور جز با پذیرش حق حاکمیت مردم و کسب رضایت نهایی آنان از نتایج اقدامات حکومت، و شفافیت در تمامی اقدامات از طریق اطلاع‌رسانی مستمر ممکن نیست. .



گوشه ای از بیانیه شماره ۳

پنجشنبه، 25 تير ماه ، 1388
ما به عنوان کسانی که به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی آن پایبندیم اصل ولایت فقيه را یکی از ارکان این نظام می‌دانیم و حرکت سیاسی را در چارچوب‌های قانونی دنبال می‌کنیم.




تفکر میر حسین موسوی از ایرانی و ایرانیان و ستیز او با ایرانیت. خودتان داوری کنید.



منبع تصویر: awti.org

No comments:

Post a Comment

جمهوری اسلامی باید برود

واشنگتن پست: جایزه صلح نوبل باید به ندا آقا سلطان میرسید و نه به باراک اوباما
نقل مطالب با لینک مستقیم و ذكر نام و آدرس خاک افشا، بلامانع میباشد به سایت خاک افشا خوش آمدید - شاد و بهروز باشید